0

hr bengang!!!!

Posted by sChuMee
Hi dude....
aku tgh
bengang hr ni.....
meh aku cte blik nape......

td dlm pkul 2ptg,amen YM aku tnya sal saman.
then tergrak la hati aku nk check saman jgk....tgk kt myiium
n u noe wut
this pic akn mencritakan....


aku kna saman....
3saman lak 2.....pd masa y sama

aku pn cal la legal unit,dia suh call en.sulaiman bhgn traffic...time 2 pkul 215ptg
dia ckp,guard bju hijau y sma.en.sulaiman guard bju putih....y kt bhgn traffic 2...y setel sal saman....

duk potpet2 ngan dia smbil aku ltak status YM aku y duk memaki hamun guard hijau.....fahmi c kasanova,adie asker ngan ajis dota duk tnya sal saman 2...

last skali,aku duk puas mara2 kt legal unit,en.sulaiman tlng cancelkan saman 2 tnpa pngtahuan pihak atasn....
tq pakcik....jasamu dikenang....

korng tahu x implikasi kalo saman 2 aku xsetel hr ni...

xleh check result ngan reg subject tau...
japgi pkul 6ptg,result kuar......


setel jgk saman ni tp xpsl2 aku duk maki hamun td....huhu....


pengajaran:

1.jg bg guard tgk matric card,i/c or lesen keta korng.nnti korang akn dpt saman ekor

2.make sure sntiasa update dgn rekod disiplin kt myiium

p/s:puas hati aku.....

0 Comments

Post a Comment

Copyright © 2009 CoLOur oF LiFe.... All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.